לקראת הסדנה ובכלל, למי שרוצה לחבר את גוגל אנליטיקס 4 ו/או את ה Search Console ל BigQuery הכנתי מדריך וידאו מפורט, עם כתוביות. הסרטון אמנם באורך של כ 15 דקות אבל הוא ילווה אתכם צעד צעד מבלי שתפספסו שום דבר. בסרטון אני מציין שתי כתובות מייל ספציפיות. אז שיהיה לכם קל להעתק/הדבק: GA4 Connection email להמשיך לקרוא...
כל המאמרים
סיפור לקוח: שדרוג GA4 ודשבורד הרייטינג של תאגיד השידור "כאן"
מה עושים כשאתה פאבלישר מדיה ענק בישראל, יש לך כמה אתרים, אפליקציות מובייל, אפליקציית טלוויזיה וכולם מבוססים על טכנולוגיות שונות וספקים שונים ומליוני צופים - וכל מה שאתה רוצה לדעת זה את הרייטינג ולנתח את נתוני הצפייה? ברוכים הבאים לאחר הפרוייקטים הכיפים והמספקים שהיו לי השנה, המיגרציה המורכבת של "כאן - תאגיד השידור" לגוגל אנליטיקס להמשיך לקרוא...
כל מה שרצית לדעת על Attribution - חלק ב'
בחלק הקודם (כל מה שרצית לדעת על Attribution - חלק א'), הסברתי באריכות איך עובד האטריביושן של כל פלטפורמה בפני עצמה. איך פייסבוק או גוגל או כל רשת אחרת, יודעים לקחת אוונט כלשהו ולשייך אותו לקמפיין או מודעה ספציפית בתוך מערכת הניהול שלהם. ואכן, ביקום שבו מפרסמים בפלטפורמה אחת, הכל מושלם ואוטופי. אבל ברור לכולנו להמשיך לקרוא...
כל מה שרצית לדעת על Attribution - חלק א'
(לגרסה באנגלית) פייסבוק, גוגל, טיקטוק, בינג, לינקדין, אאוטבריין, אורגני וכל השאר - כולם שולחים לכם טראפיק לאותם נכסים דיגיטליים בלי הפסקה. אתם מוציאים לא מעט כסף, לפעמים אתם מנהלים את הקמפיינים, לפעמים חברות חיצוניות, פרילנס או סוכנות או בכלל דרך יחידה אחרת בארגון. כשאנחנו, בתור בעלי האתר או האנליסטים, מסתכלים על כל הדבר הגדול הזה, להמשיך לקרוא...
Trended Funnels בגוגל אנליטיקס 4
פוסט זה מתוך ההרצאה "עשרה דברים שאולי לא הכרתם בגוגל אנליטיקס 4" שהעברתי בכנס Analytics Mini-Summit (פספסתם? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק ווב אנליטיקס ישראל) Funnels - תזכורת קצרה בזמנו, כתבתי מאמר בשם "מפצחים את הפאנל" (שווה לכם לקרוא בכל זאת), שמתאר פרקטיקה חלופית לבניית פאנלים בגוגל אנליטיקס. פאנל במובן Funnel ולא Panel, כן? בכל מקרה, כתבתי להמשיך לקרוא...
Audience Conversions בגוגל אנליטיקס 4
מי שחבר בקבוצת "ווב אנליטיקס ישראל" שמע על אירוע ה Mini-Summit שהרמתי במשרדי Google For Startups, וההרשמה הסתיימה תוך שעות ספורות מבלי שהספקתי לפרסם במקומות אחרים. עם זאת, הבטחתי לכל מי שלא יכל להגיע או לא הספיק להירשם, שאני אעלה את החומרים לאתר. ההרצאה הראשונה הייתה "עשרה דברים שאולי לא הכרתם בגוגל אנליטיקס 4", אבל להמשיך לקרוא...
הסבת גוגל אנליטיקס לגרסה 4
איפשהו באמצע 2019, גוגל הכריזו על מוצר חדש בשם Google Analytics v4, שזה למעשה רענון של מוצר אחר שהיה להם (שהיה למעשה גוגל אנליטיקס לאפליקציות+Web שכמעט לא היה בשימוש). עם ההכרזה הזו, גוגל דחפו את כל החשבונות החדשים שנוצרו לעבוד עם גרסה 4 והיה צריך בעוד כמה קליקים במקומות נסתרים כדי לפתוח חשבון בתצורתו הקודמת להמשיך לקרוא...
מעקב אחרי יעדים בדאטה סטודיו עם Gauge
אני מניח שאתם משתמשים בדאטה סטודיו כחלק אינטגרלי וטבעי בדשבורדים שלכם או של הלקוחות שלכם אם אתם סוכנות פרסום/מדידה, ואני גם מניח שאתם מכירים את כל האלמנטים הויזואלים שאתם יכולים להשתמש בהם, טבלאות, מטריקות, גרפים ועוד. אמנם המערכת מגיעה עם סט אלמנטים מצומצם אבל היא פתוחה לקהילה שתוכל לייצר אלמנטים גרפיים חדשים. אחד מהאלמנטים הויזואלים להמשיך לקרוא...
עסקאות איקומרס חסרות או שגויות בגוגל אנליטיקס - המדריך המלא [עודכן 2023]
אחת הבעיות הנפוצות באתרי איקומרס, היא שנתוני המכירות המופיעים בגוגל אנליטיקס לא ממש קשורים למספרים שמופיעים במערכת המסחר מאחורה (Shopify, מג'נטו וכו'). לפעמים מדובר בסטיות קטנות שלא מטרידות יותר מדי ומתוך 100 עסקאות מאבדים איזו אחת או שתיים, אבל לפעמים מדובר בטרלול מוחלט של מספרים. במאמר הזה אני אציג את התהליך המלא לבדיקה של כל להמשיך לקרוא...
נלחמים בסמפלינג - ניקוי פרמטרים אקראיים מכתובת האתר
אחת הדרכים להתמודד עם גזירת הסמפלינג של גוגל אנליטיקס היא פשוט לא לשלוח כל כך הרבה דאטה. במאמר הזה אני רוצה להציג טכניקה קלילה ומהירה ליישום שיכולה לפתור אולי לחלק מכם את הבעיה כי הפתרון המובנה של גוגל אנליטיקס לא בהכרח מספיק. למי זה מתאים לעיתים האתר שלכם כולל כתובות נורא יפות כמו domain.com/page ולפעמים להמשיך לקרוא...