RPC – מוגדר כהכנסה (או רווח, תלוי בכם) מול מספר הקלקות על מודעות שלכם. כלומר, אם יש לי קמפיין פרסומות, שבסך הכל הקליקו עליו 1000 פעמים, ומתוכם נכנסו לי שלוש עסקאות בשווי כולל של 10000 ש"ח, אפשר להגיד שה RPC הוא 10 ש"ח ("שווי" הכנסה של הקלקה אחת בממוצע).
החשיבות של מונח זה היא בעיקר אל מול עלות ההקלקה עצמה, כלומר אם הקמפיין הזה, עולה לי כ 30 ש"ח להקלקה, אבל ה RPC הוא 10 ש"ח, הרי שהקמפיין לכאורה לא אפקטיבי.
תגובות