
קרוי גם CTR. היחס בין מספר הפעמים שגולש הקליק על קישור מסויים, מודעה או כל יחידת תוכן אחרת, לבין מספר הפעמים שיחידת התוכן הוצגה לו. כלומר, אם המודעה קיבלה 100 חשיפות (Impressions), והקליקו עליה רק פעמיים, אז יחס ההקלקה (CTR) הוא 2/100 = 2%.
קרוי גם CTR. היחס בין מספר הפעמים שגולש הקליק על קישור מסויים, מודעה או כל יחידת תוכן אחרת, לבין מספר הפעמים שיחידת התוכן הוצגה לו. כלומר, אם המודעה קיבלה 100 חשיפות (Impressions), והקליקו עליה רק פעמיים, אז יחס ההקלקה (CTR) הוא 2/100 = 2%.
קרוי גם CTR. היחס בין מספר הפעמים שגולש הקליק על קישור מסויים, מודעה או כל יחידת תוכן אחרת, לבין מספר הפעמים שיחידת התוכן הוצגה לו. כלומר, אם המודעה קיבלה 100 חשיפות (Impressions), והקליקו עליה רק פעמיים, אז יחס ההקלקה (CTR) הוא 2/100 = 2%.
תגובות