Impressions

בעברית: חשיפות. מספר הפעמים שיחידת תוכן מסויים נצפתה ע"י הגולשים. יחידת תוכן יכולה להיות דף באתר, מודעת פרסומת, באנר, סטטוס בפייסבוק וכו'. יש לזכור שחשיפה זה לא אומר שבאמת הגולש קרא את התוכן, אלא שהתוכן היה חשוף לעיניו. בהקבלה, אם פרסמתם מודעה בעיתון שהתפוצה שלו זה 20,000 עותקים, הרי שהמודעה שלכם זכתה באופן תיאורטי ל 20,000 חשיפות. למה תיאורטית? כי ייתכן וכמה אנשים קוראים את אותו העותק, כי ייתכן ויש לא מעט עותקים שלא מחולקים או נזרקים כעודפים, כיי ייתכן ואנשים מדלגים על איזור המודעות בעיתון וכן הלאה. אותו כנ"ל גם באונליין. זה שיש מודעה זה לא אומר שגולשים קראו אותה, ייתכן ויש חוסמי פרסומות, ייתכן ואין שום דבר שמשך את העין והמודעה "נטמעה" כחלק מהרעש של האתר, וכמובן יש לזכור את עיוורון הפרסומות של הגולשים.

המונח חשיפות (Impressions) בא גם בהקשר של CTR – Click Through Rate

התגובות שלכם


סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.

ווב אנליטיקס ישראל

עשרות אלפי בעלים אתרים, מנתחי אתרים, מנהלי שיווק, מקדמי אתרים ומקצועני ווב - כולם משתמשים בכלי אנליטיקס שונים לנתח את הפעילות באתרים שלהם.

זה המקום ללמוד דברים חדשים, לשמוע על מוצרים, לשתף ולחלוק מידע, לשאול ולענות. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה המתפתחת של ווב אנליטיקס ישראל.

תוסף כרום להורדה!

עובדים עם Google url builder על מנת לעקוב אחרי כל הקישורים שאתם מפזרים ברשת? התקינו את תוסף הכרום שפותח על ידנו ומשתמשים בו מעל ל 30,000 איש ברחבי העולם!! לדף התוסף בחנות של כרום

סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.