מתודולוגיית שיווק בה מתאימים לגולשים את התכנים המוצגים להם על פי המאפיינים שלהם ו/או מאפייני הקמפיין שהוביל אותם לאתר או לדף הנחיתה. כך קמפיינים שונים של אותו מוצר יכולים להוביל לדפי נחיתה השונים במהותם, במסר ובעיצוב למרות שמדובר באותו מוצר/שירות.
מעבר לזה, ניתן להתאים גולשים על פי ההתנהגות שלהם באתר. כלומר גולש שצפה בוידאו הראשי וגם הוריד את ה PDF יראה למשל טופס צור קשר מעט שונה ממי שלא עשה זאת. באתרי מסחר, גולשים שנוטים לרכוש מוצרי אופנה, סביר שבפעם הבאה שייכנסו לאתר, יראו מבצעים הקשורים לאופנה ולא לעגלות תינוקות למשל. בשורה התחתונה – התנהגות הגולש באתר מייצרת תכנים דינמיים בהתאם ליעדים שיווקיים.
תגובות