אני חושב שלפני שהייתי איש שיווק, הייתי איש מוצר, מאפיין וחובב ממשקים. איכשהו נהיה שבעשור האחרון אני משלב את הידע שצברתי בכל עולמות התוכן האלה, ומרגיש שמדובר בסימביוזה מושלמת. היכולת לתכנן ולאפיין אבל גם להבין את הצד השיווקי והצד המדידתי, והכל באותו הזמן. גיליתי גם שהפוליטיקה הארגונית, התרבות הארגונית ומאזני הכוחות בתוך הארגון מונעים עבודת אנליטיקס מושלמת ומאלצים אותי להיות יצירתי במשאבים מוגבלים למדוד את המוצר "תחת אש" ותחת אילוצים.
מפה לשם, שירי איבצן מהפודקאסט לניהול מוצר "מוצרלה", ראיינה אותי על "איך עושים אנליטיקס למוצר" ופיתחתי את הנושאים שדיברתי עליהם כאן – מדידת מוצרים, איך ניגשים למדדים בארגון, ועל האתגרים בניתוח התנהגות משתמשים. מלבד העובדה שהיה כיף, הזמן עבר במהירות ולצערי לא הספקתי לדבר על עוד המון נושאים חשובים לא פחות אז זה יישאר לפודקאסט הבא (:
האזנה נעימה