מסכמים שנה בווב אנליטיקס ישראל!

אי שם ב 16 לאוקטובר 2011, "ווב אנליטיקס ישראל" הגיח לאוויר העולם, והיום חוגג שנה! אחרי 50 פוסטים, שני אירועים (ועוד אחד בדרך), ולפני שאני מתפרע עם האלכוהול (16% Bounce rate), כמה עובדות ומספרים על מה שעבר כאן בשנה האחרונה, קצת אנליטיקס מאחורי הקלעים ומה מתוכנן בהמשך.

אסף טרפיקנט | 14 אוקטובר, 2012

שבעת הפוסטים הנקראים ביותר באתר

אני עושה מאמצים עילאיים לא לכתוב רק על גוגל או גוגל אנליטיקס, אלא להתייחס לעולם האנליטיקס כעל מכלול שלם של עולמות ידע ותוכן המשפיעים אחד על השני – מדיה חברתית, פרסום, מובייל, מקרי מבחן וראיונות אחד על אחד כדי שתדעו שגם בחברות הגדולות ובמוצרים המובילים עובדים קשה. כמו תמיד, את הרעיונות הטובים ביותר אני מקבל מהקהילה, מהשאלות ומהתשובות, ומסיפורי הלקוחות שנדמה שלעולם לא ייגמרו.

פעם בחודש אני עוקב אחרי הביצועים של התכנים באתר. מה עבד יותר טוב, מה עובד פחות טוב, אילו תכנים מייצרים יותר עניין ואיזה סוג קהל בא לקרוא אותו. היום אני כבר יודע להגיד אילו תכנים אפשר לא לכתוב ובמה כדאי להתמקד גם אם זה מוריד את קצב עדכון התכנים. מעבר לזה, גם אפיקי השיווק נמדדים באופן עקבי על מנת שאוכל להגיע לקהל הנכון במקום הנכון, במינימום משאבים ומאמץ. לא קל, אבל שווה כל רגע.

קצת אנליטיקס

ואם כבר זמני שהייה, מעבר לפוסטים, אני מגלה שהתוכן הכי נצפה באתר הוא דווקא ה Glossary, שמייצר עניין ושואלים אותי שאלות במייל או מעירים אם חסר משהו ואני שמח כי זה אומר שאנשים רוצים ללמוד ושהתעשייה הזו מתפתחת לכיוון הנכון.  ועוד דבר – אני חרד לתכנים שאני כותב או שאחרים כותבים. אם זמני הקריאה לפוסט צונחים, אני מיד משכתב. לא מעט פוסטים נכתבו ונזרקו לפח די מהר כי לא עניינו אותי בסופו של דבר. Eat Your Own Dog Food – זה לא רק פתגם ידוע, זה מוטו שאני ממליץ לכולם להצמד אליו בדרך לתוכן מנצח.

מה הלאה?

אחרי תוסף הכרום שפותח כאן ושכבר נושק ל 3000 משתמשים, תוסף חדש כבר בדרך, ראיון וידאו שהיה צריך להתפרסם ועדיין תקוע בעריכה עומד לעלות לאוויר, סדנת מוביליטיקס בנובמבר (אנליטיקס לאפליקציות ומשחקי מובייל), שיתוף פעולה מעניין שקורם עור וגידים ואני מקווה שיביא לפה תכנים שאמורים להעיף אותנו כמה שנים קדימה, אירוע נוסף לקראת פברואר עם אורח מאד מיוחד מחו"ל, וכמו תמיד – אם אתם רוצים לספר על האתר שלכם ומה שקורה מאחורי הקלעים – אתם תמיד מוזמנים ליצור איתי קשר.

הייתה לי שנה מענגת, מקווה שגם לכם. מאחל לכולנו עוד שנה מלאת תוכן (-:
אסף טרפיקנט 

אסף טרפיקנט
רוצה לקרוא אחר כך?

אי שם ב 16 לאוקטובר 2011, "ווב אנליטיקס ישראל" הגיח לאוויר העולם, והיום חוגג שנה! אחרי 50 פוסטים, שני אירועים (ועוד אחד בדרך), ולפני שאני מתפרע עם האלכוהול (16% Bounce rate), כמה עובדות ומספרים על מה שעבר כאן בשנה האחרונה, קצת אנליטיקס מאחורי הקלעים ומה מתוכנן בהמשך.

שבעת הפוסטים הנקראים ביותר באתר

אני עושה מאמצים עילאיים לא לכתוב רק על גוגל או גוגל אנליטיקס, אלא להתייחס לעולם האנליטיקס כעל מכלול שלם של עולמות ידע ותוכן המשפיעים אחד על השני – מדיה חברתית, פרסום, מובייל, מקרי מבחן וראיונות אחד על אחד כדי שתדעו שגם בחברות הגדולות ובמוצרים המובילים עובדים קשה. כמו תמיד, את הרעיונות הטובים ביותר אני מקבל מהקהילה, מהשאלות ומהתשובות, ומסיפורי הלקוחות שנדמה שלעולם לא ייגמרו.

פעם בחודש אני עוקב אחרי הביצועים של התכנים באתר. מה עבד יותר טוב, מה עובד פחות טוב, אילו תכנים מייצרים יותר עניין ואיזה סוג קהל בא לקרוא אותו. היום אני כבר יודע להגיד אילו תכנים אפשר לא לכתוב ובמה כדאי להתמקד גם אם זה מוריד את קצב עדכון התכנים. מעבר לזה, גם אפיקי השיווק נמדדים באופן עקבי על מנת שאוכל להגיע לקהל הנכון במקום הנכון, במינימום משאבים ומאמץ. לא קל, אבל שווה כל רגע.

קצת אנליטיקס

ואם כבר זמני שהייה, מעבר לפוסטים, אני מגלה שהתוכן הכי נצפה באתר הוא דווקא ה Glossary, שמייצר עניין ושואלים אותי שאלות במייל או מעירים אם חסר משהו ואני שמח כי זה אומר שאנשים רוצים ללמוד ושהתעשייה הזו מתפתחת לכיוון הנכון.  ועוד דבר – אני חרד לתכנים שאני כותב או שאחרים כותבים. אם זמני הקריאה לפוסט צונחים, אני מיד משכתב. לא מעט פוסטים נכתבו ונזרקו לפח די מהר כי לא עניינו אותי בסופו של דבר. Eat Your Own Dog Food – זה לא רק פתגם ידוע, זה מוטו שאני ממליץ לכולם להצמד אליו בדרך לתוכן מנצח.

מה הלאה?

אחרי תוסף הכרום שפותח כאן ושכבר נושק ל 3000 משתמשים, תוסף חדש כבר בדרך, ראיון וידאו שהיה צריך להתפרסם ועדיין תקוע בעריכה עומד לעלות לאוויר, סדנת מוביליטיקס בנובמבר (אנליטיקס לאפליקציות ומשחקי מובייל), שיתוף פעולה מעניין שקורם עור וגידים ואני מקווה שיביא לפה תכנים שאמורים להעיף אותנו כמה שנים קדימה, אירוע נוסף לקראת פברואר עם אורח מאד מיוחד מחו"ל, וכמו תמיד – אם אתם רוצים לספר על האתר שלכם ומה שקורה מאחורי הקלעים – אתם תמיד מוזמנים ליצור איתי קשר.

הייתה לי שנה מענגת, מקווה שגם לכם. מאחל לכולנו עוד שנה מלאת תוכן (-:
אסף טרפיקנט