חלון המרה - Conversion Window

הורדת ספר

חלון המרה (Conversion Window) מתייחס לתקופה בו מערכת הפרסום תיקח קרדיט על ההמרה של הגולש, מהרגע שהוא הקליק על המודעה. אם למשל המשתמש הקליק על מודעת פייסבוק בראשון לינואר, והמיר בסופו של דבר בחמישי לפברואר (לא משנה איך הגיע לאתר..), אז זה אומר שהזמן שעבר בין הקליק על המודעה להמרה הוא 37 יום.

אם חלון ההמרה שהגדרתם בחשבון הפרסום הוא נניח 30 יום (כלומר קטן מ 37) פייסבוק לא יקחו קרדיט על ההמרה הזו.

אם חלון ההמרה יהיה נניח 60 יום (גדול מ 37) פייסבוק יקחו קרדיט על ההמרה ויקשרו אותה להקלקה שהתבצעה בראשון לינואר.

צריך לזכור שחלון ההמרה הינו ערך סובייקטיבי וניתן להגדרה על ידי המפרסם. חלק מפלטפורמות הפרסום מאפשרות יצירת חלנוות המרה שונים להמרות שונות עבור אותו חשבון, וחלק מגבילות אותנו להגדרה של חלון המרה אחד ללא תלות בסוג ההמרה.

תגובות

חלון המרה (Conversion Window) מתייחס לתקופה בו מערכת הפרסום תיקח קרדיט על ההמרה של הגולש, מהרגע שהוא הקליק על המודעה. אם למשל המשתמש הקליק על מודעת פייסבוק בראשון לינואר, והמיר בסופו של דבר בחמישי לפברואר (לא משנה איך הגיע לאתר..), אז זה אומר שהזמן שעבר בין הקליק על המודעה להמרה הוא 37 יום.

אם חלון ההמרה שהגדרתם בחשבון הפרסום הוא נניח 30 יום (כלומר קטן מ 37) פייסבוק לא יקחו קרדיט על ההמרה הזו.

אם חלון ההמרה יהיה נניח 60 יום (גדול מ 37) פייסבוק יקחו קרדיט על ההמרה ויקשרו אותה להקלקה שהתבצעה בראשון לינואר.

צריך לזכור שחלון ההמרה הינו ערך סובייקטיבי וניתן להגדרה על ידי המפרסם. חלק מפלטפורמות הפרסום מאפשרות יצירת חלנוות המרה שונים להמרות שונות עבור אותו חשבון, וחלק מגבילות אותנו להגדרה של חלון המרה אחד ללא תלות בסוג ההמרה.