דוח Life Time Value
ההשקה השקטה שהתחילה בחשבונות הפרימיום מציגה דוחות מעניינים למדי שמשווים LTV בהיבטים של יחסי המרה, מכירות בפועל ויעדים אחרים. למי שלא יודע, מוזמן לקרוא מה זה LTV, מאמר בשלושה חלקים שהחלק השלישי יתפרסם בשבועות הקרובים.
דוחות Adwords חדשים
תחת קטגוריית דוחות ה Adwords תמצאו את הדוח Bid Adjustments שמכיל מעכשיו גם חלוקה לפי רשימות הרימרקטינג. Nice וסופר שימושי.
עוד כמה שינויים:
- דוחות ה Treemaps השימושיים מאד אמורים לכלול בקרוב גם את ה Search Terms. יהיה מעניין. מקווה שזה לא יהיה רק בטבלה למטה אלא גף בגוף התרשים.
- הוספת מדדי מכירות והמרות בדוחות ה Search terms (זה לא היה עד היום?)
Related Product במודול ה Enhanced Commerce
וזה כבר ממש חדשות: למי שכבר הטמיע את ה Enhanced E-commerce המעולה של גוגל, הפיצ'ר החדש הזה, שצריך להפעיל אותו במיוחד דרך הגדרות הפרופיל, מאפשר לראות ביצועי מכירות ואפקטיביות הקומפוננטה באתר שלכם שמציגה מוצרים קשורים למוצר הגדול המוצג בכל דף. בקרוב הדוחות יוצגו בכל החשבונות.