רמת קושי 3

פיצ'רים חדשים בגוגל אנליטיקס - אפריל 2015

אפריל היה חודש טוב לגוגל אנליטיקס וכלל כמה שינויים ועדכונים בממשק וגם פיצ'רים חדשים ששווה לבחון, גם באי-קומרס הנהדר שלהם וגם עיבוי דוחות ה Adwords הקיימים.

אסף טרפיקנט | 29 אפריל, 2015

דוח Life Time Value

ההשקה השקטה שהתחילה בחשבונות הפרימיום מציגה דוחות מעניינים למדי שמשווים LTV בהיבטים של יחסי המרה, מכירות בפועל ויעדים אחרים. למי שלא יודע, מוזמן לקרוא מה זה LTV, מאמר בשלושה חלקים שהחלק השלישי יתפרסם בשבועות הקרובים.

1

דוחות Adwords חדשים

תחת קטגוריית דוחות ה Adwords תמצאו את הדוח Bid Adjustments שמכיל מעכשיו גם חלוקה לפי רשימות הרימרקטינג. Nice וסופר שימושי.

2

עוד כמה שינויים:

  • דוחות ה Treemaps השימושיים מאד אמורים לכלול בקרוב גם את ה Search Terms. יהיה מעניין. מקווה שזה לא יהיה רק בטבלה למטה אלא גף בגוף התרשים.
  • הוספת מדדי מכירות והמרות בדוחות ה Search terms (זה לא היה עד היום?)

Related Product במודול ה Enhanced Commerce

וזה כבר ממש חדשות: למי שכבר הטמיע את ה Enhanced E-commerce המעולה של גוגל, הפיצ'ר החדש הזה, שצריך להפעיל אותו במיוחד דרך הגדרות הפרופיל, מאפשר לראות ביצועי מכירות ואפקטיביות הקומפוננטה באתר שלכם שמציגה מוצרים קשורים למוצר הגדול המוצג בכל דף. בקרוב הדוחות יוצגו בכל החשבונות.

3

 

אסף טרפיקנט
רוצה לקרוא אחר כך?

אפריל היה חודש טוב לגוגל אנליטיקס וכלל כמה שינויים ועדכונים בממשק וגם פיצ'רים חדשים ששווה לבחון, גם באי-קומרס הנהדר שלהם וגם עיבוי דוחות ה Adwords הקיימים.

דוח Life Time Value

ההשקה השקטה שהתחילה בחשבונות הפרימיום מציגה דוחות מעניינים למדי שמשווים LTV בהיבטים של יחסי המרה, מכירות בפועל ויעדים אחרים. למי שלא יודע, מוזמן לקרוא מה זה LTV, מאמר בשלושה חלקים שהחלק השלישי יתפרסם בשבועות הקרובים.

1

דוחות Adwords חדשים

תחת קטגוריית דוחות ה Adwords תמצאו את הדוח Bid Adjustments שמכיל מעכשיו גם חלוקה לפי רשימות הרימרקטינג. Nice וסופר שימושי.

2

עוד כמה שינויים:

  • דוחות ה Treemaps השימושיים מאד אמורים לכלול בקרוב גם את ה Search Terms. יהיה מעניין. מקווה שזה לא יהיה רק בטבלה למטה אלא גף בגוף התרשים.
  • הוספת מדדי מכירות והמרות בדוחות ה Search terms (זה לא היה עד היום?)

Related Product במודול ה Enhanced Commerce

וזה כבר ממש חדשות: למי שכבר הטמיע את ה Enhanced E-commerce המעולה של גוגל, הפיצ'ר החדש הזה, שצריך להפעיל אותו במיוחד דרך הגדרות הפרופיל, מאפשר לראות ביצועי מכירות ואפקטיביות הקומפוננטה באתר שלכם שמציגה מוצרים קשורים למוצר הגדול המוצג בכל דף. בקרוב הדוחות יוצגו בכל החשבונות.

3