RPC – Revenue Per Click

RPC – מוגדר כהכנסה (או רווח, תלוי בכם) מול מספר הקלקות על מודעות שלכם. כלומר, אם יש לי קמפיין פרסומות, שבסך הכל הקליקו עליו 1000 פעמים, ומתוכם נכנסו לי שלוש עסקאות בשווי כולל של 10000 ש"ח, אפשר להגיד שה RPC הוא 10 ש"ח ("שווי" הכנסה של הקלקה אחת בממוצע).

החשיבות של מונח זה היא בעיקר אל מול עלות ההקלקה עצמה, כלומר אם הקמפיין הזה, עולה לי כ 30 ש"ח להקלקה, אבל ה RPC הוא 10 ש"ח, הרי שהקמפיין לכאורה לא אפקטיבי.

התגובות שלכם


סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.

ווב אנליטיקס ישראל

עשרות אלפי בעלים אתרים, מנתחי אתרים, מנהלי שיווק, מקדמי אתרים ומקצועני ווב - כולם משתמשים בכלי אנליטיקס שונים לנתח את הפעילות באתרים שלהם.

זה המקום ללמוד דברים חדשים, לשמוע על מוצרים, לשתף ולחלוק מידע, לשאול ולענות. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה המתפתחת של ווב אנליטיקס ישראל.

תוסף כרום להורדה!

עובדים עם Google url builder על מנת לעקוב אחרי כל הקישורים שאתם מפזרים ברשת? התקינו את תוסף הכרום שפותח על ידנו ומשתמשים בו מעל ל 30,000 איש ברחבי העולם!! לדף התוסף בחנות של כרום

סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.