Optimal Engagement Times

זמני הפרסום האידיאליים לפוסטים, טוויטים, סטטוסים וכו' בהתאם לרשת החברתית. זמן הפרסום האידיאלי הוא כזה שמאפשר חשיפה מקסימלית, מעורבות והדהוד גבוה של התוכן. הזמן משתנה בהתאם לקהל היעד, סוג התוכן והפלטפורמה.

זמן זה משמש גם לבחינת זמנים אידיאליים לפרסום תכנים באתרי תוכן. מתי התוכן זוכה לחשיפה גבוהה ביותר, מתי כדאי לפרסם אותו, מתי הוא יזכה לתהודה הגבוהה ביותר וכו'. מדד זה נלמד ע"י עבודת אנליטיקס עקבית ומשמש כסמן ימני בניהול התוכן באתר. אני ממליץ להיזהר מבנצ'מארקים ומחקרים. לכל אתר, לכל נישת תוכן, יש את השעות והימים המתאימים והרלוונטיים אליו וכמעט כמו תמיד – לפעמים ללכת עם העדר הופך אתכם לממוצעים…

התגובות שלכם


סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.

ווב אנליטיקס ישראל

עשרות אלפי בעלים אתרים, מנתחי אתרים, מנהלי שיווק, מקדמי אתרים ומקצועני ווב - כולם משתמשים בכלי אנליטיקס שונים לנתח את הפעילות באתרים שלהם.

זה המקום ללמוד דברים חדשים, לשמוע על מוצרים, לשתף ולחלוק מידע, לשאול ולענות. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה המתפתחת של ווב אנליטיקס ישראל.

תוסף כרום להורדה!

עובדים עם Google url builder על מנת לעקוב אחרי כל הקישורים שאתם מפזרים ברשת? התקינו את תוסף הכרום שפותח על ידנו ומשתמשים בו מעל ל 30,000 איש ברחבי העולם!! לדף התוסף בחנות של כרום

סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.