Behavioral targeting

מתודולוגיית שיווק בה מתאימים לגולשים את התכנים המוצגים להם על פי המאפיינים שלהם ו/או מאפייני הקמפיין שהוביל אותם לאתר או לדף הנחיתה. כך קמפיינים שונים של אותו מוצר יכולים להוביל לדפי נחיתה השונים במהותם, במסר ובעיצוב למרות שמדובר באותו מוצר/שירות.

מעבר לזה, ניתן להתאים גולשים על פי ההתנהגות שלהם באתר. כלומר גולש שצפה בוידאו הראשי וגם הוריד את ה PDF יראה למשל טופס צור קשר מעט שונה ממי שלא עשה זאת. באתרי מסחר, גולשים שנוטים לרכוש מוצרי אופנה, סביר שבפעם הבאה שייכנסו לאתר, יראו מבצעים הקשורים לאופנה ולא לעגלות תינוקות למשל. בשורה התחתונה – התנהגות הגולש באתר מייצרת תכנים דינמיים בהתאם ליעדים שיווקיים.

התגובות שלכם


סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.

ווב אנליטיקס ישראל

עשרות אלפי בעלים אתרים, מנתחי אתרים, מנהלי שיווק, מקדמי אתרים ומקצועני ווב - כולם משתמשים בכלי אנליטיקס שונים לנתח את הפעילות באתרים שלהם.

זה המקום ללמוד דברים חדשים, לשמוע על מוצרים, לשתף ולחלוק מידע, לשאול ולענות. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה המתפתחת של ווב אנליטיקס ישראל.

תוסף כרום להורדה!

עובדים עם Google url builder על מנת לעקוב אחרי כל הקישורים שאתם מפזרים ברשת? התקינו את תוסף הכרום שפותח על ידנו ומשתמשים בו מעל ל 30,000 איש ברחבי העולם!! לדף התוסף בחנות של כרום

סודות האנליטיקס

המדריך ששום מקצוען אנליטיקס לא מתחיל לעבוד בלעדיו.
בהורדה הינך מצטרף לרשימת התפוצה שלנו. תוכל להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.